Какво не знаеш за царевичния чипс – полезно или вредно?

Колкото  по-вкусно, толкова по-вредно – такъв е принципът на повечето апетитни храни в лъскави опаковки, които привличат обонянието ни.

Не можем да се разделим с убийствено вкусния и любим чипс, но все пак имаме решение на това как да намалим негативното му влияние върху организма ни.

 

Сигурни сме, че си опитвала вече тортила чипс, но дали знаеш за хранителните му ползи?

Е, ние сме на среща, за да ти разкажем какво научихме.

Тортила чипсът или още царевичния чипс е една от „специалните” летни храни, подходящи за барбекюта и разходки. Царевицата, която е в основата на състава му, изненадващо за много хора е храна, богата на антиоксиданти, а освен това е бърз източник на минерален манган.

Царевичният чипс включва три основни съставки – царевица, сол и растително масло.  Една порция царевичен чипс може да ти достави до 4% от ежедневния прием на протеини.

Други хранителни вещества, които ще получиш след вкусна доза тортилен чипс са калций, желяво, магнезий и цинк.

 

 

 

 

Разбира се, съветът ни е да не прекаляваш – всичко е добре, когато е в умерени дози!

Иии още нещо… търси ПЕЧЕН, а не пържен! 😉

A сега отдели още няколко минутки, за да изгледаш видеото, което ще те научи как да си правиш вкусен тортилен чипс в домашни условия.

 

 



Продуктите, които са ви необходими:


1. Царевични питки;
2. 1 пакетче масло;
3. Сол на вкус;
4. Сос по избор;

Коментари