ОБЩИ УСЛОВИЯ

Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията между Продавачите и Потребителите(клиентите), които ползват елетронния магазин topmoda.bg за покупка на стоки. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите(ЗЗП) със следния сайт  kzp.bg, както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.

  • ДЕФИНИЦИИ

    • „ПРОДАВАЧ” е интернет сайтът www.topmoda.bg, който е собственост на ВЕСТИМЕНТА ЕООД и служи за виртуална платформа за продажба на стоки. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока(артикул) в електронния магазин.

    • „ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите в електронния магазин стоки.

    • „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е интернет сайтът topmoda.bg,  който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за поръчка и покупко-продажба на конкретна стока (артикул).

    • ВЕСТИМЕНТА ЕООД е търговското дружество с ЕИК:
      202328631, със седалище в град София, ул. Кюстендил №51, ет.2, което създава и поддържа електронния магазин, предлага и продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките. ВЕСТИМЕНТА ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.

    • „ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка към електронния магазин за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули). Поръчката се опакова и изпраща по куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес, след като бъде одобрена по имейл или телефон. Одобрението по имейл става с изпращане на имейл (електронно писмо) за потвърждение. Одобрението по телефон става след обаждане от служител на онлайн магазина за потвърждение.

    • „ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.

    • „КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.

    • „БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.

  • УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

    • 2.1. Разглеждането на елктронния магазин topmoda.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.

    • 2.2. За да се пазарува от електронния магазин topmoda.bg, е необходима регистрация с парола и електронна поща(e-mail) или име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на магазина.

    • 2.3. Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.

    • 2.4. ВЕСТИМЕНТА ЕООД е регистриран администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни(ЗЗЛД) и има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевременно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица, с изключение на Продавачите в магазина.

    • 2.5. В електронния магазин topmoda.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта. Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на topmoda.bg да дават мнения и оценки, касаещи дадената стока.

    • 2.6. Всички посочени на сайта цени са крайни.

    • 2.7. На страницата вдясно до всеки продукт стоят бутони „Добави в кошница“ и „Купи без регистрация“. Натискането на бутон „Добави в кошница“ записва избрания продукт във виртуална пазарска кошница на Потребителя. Съдържанието на кошницата се запазва за 15 минути, докато Потребителят реши да премине към покупка на стоките. Чрез натискане на бутон „Завърши поръчката“ потребителят може да разглежда съдържанието на виртуалната пазарска кошница, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае. След натискане на бутон „Купи“ се появяват данните на клиента, данните за доставка и повторен преглед на виртуалната пазарска кошница. Поръчката се активира чрез натискане на втория бутон „Купи“.

  • ПОРЪЧКА НА СТОКИ

    • 3.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:

      • 3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;

      • 3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;

      • 3.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.

    • 3.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на втория бутон „Купи“- намиращ се под данните за доставка на поръчката, който бутон се появява, след като първо е добавен в кошницата  поне един продукт и е натиснат бутон „Продължи”.

    • 3.3. При успешно направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката чрез електронно писмо на посочения от него имейл адрес. В потвърждението по имейл се посочва поръчаната стока, номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката. Потвърждение по телефон се извършва само ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката.

    • 3.4. В случай, че поръчаната стока(конкретен модел) не е в наличност, консултантът уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока(аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.

    • 3.5. Поръчки в електронния магазин topmoda.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

    • 3.6. Работното време на консултантите на онлайн магазин topmoda.bg е: От понеделник до петък от 09:00 до 18:00 часа. Почивни дни: събота и неделя.

    • 3.7. Поръчки, получени без коректни данни на купувача(Потребителя) или липсващи такива, се анулират, ако Прoдавачът не получи коректните данни до 48 часа след постъпването на поръчката. Такива поръчки получават статус „ОТХВЪРЛЕНА”, поради невъзможност да бъдат изпълнени.

    • 3.8. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.

    • 3.9. Отказ на поръчка може да се направи по телефона или чрез електронно писмо(имейл) до посочения в сайта имейл адрес- електронна поща: info@topmoda.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния номер, оставен в поръчката, двете си имена, с които е регистриран в сайта, имейл адреса(електронната поща), с който е регистриран в сайта, цената на поръчката.

  • ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

    • 4.1. След като в topmoda.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.

    • 4.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки.

    • 4.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.

      • 4.3.1. Обикновена доставка – в срок до 4(четири) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката.

    • 4.4. Продавачът използва за доставки куриерска фирма “Спиди” АД (Speedy), като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.

    • 4.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес(независимо дали жилищен или служебен) или до офис на „Спиди“ АД в съответния град.

    • 4.6. Цените за доставка са описани в страницата на всеки продукт в графата „Доставка и Плащане“

    • 4.7. Всяка пратка е застрахована, като застраховката е за сметка на Продавача.

    • 4.8. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на „Спиди“ АД да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

  • ПЛАЩАНE

    • 5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши единствено чрез „наложен платеж” – плащане в брой на куриера при доставката;

  • ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ

    • 6.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 2 месеца от получаване на стоката.

    • 6.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.

    • 6.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.

    • 6.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от 15 /петнадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т.6.1, отказът от договора не произвежда действие.

    • 6.5. Правото на отказ от договора в случите, когато стоката е платена, не може да се упражни за бански костюми, бельо, чорапи, бижута, часовници.

    • 6.6. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

      • – производствени дефекти на стоката;
      • – констатирани липси на части от стоката;
      • – изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;
      • – несъответствие с обявения размер и/или цвят- стока, изпратена в различен – размер и/или различен цвят от поръчания;
      • – повреда на стоката при транспортирането.
    • 6.7. Рекламацията може да се предяви пред ВЕСТИМЕНТА ЕООД на посочения имейл адрес info@topmoda.bg, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в двумесечния срок.

    • 6.8. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.

    • 6.9. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

      • – Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
      • – Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
      • – Запазена оригинална опаковка и етикет.
    • 6.10. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка, с която Потребителят е получил поръчката.

    • 6.11. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане с куриерска фирма  „Спиди“ АД.

Настоящите Общи условия са приети от управителя на ВЕСТИМЕНТА ЕООД и последната промяна в тях е от 10.07.2016г