Има ли място модата в света на Viber: Отговаря Атанас Райков

За модата дигиталният свят се е превърнал отдавна в един от най-перспективните партньори.

Повече от 10 години наблюдаваме развитие на онлайн магазини, интегриране на рекламни кампании в интернет и изследване на нови територии в отношенията с потребителя.

Брандът все повече търси директна връзка с потребителя и все повече има нужда да познава интересите, желанията и навиците му в детайл. Това осигурява по-голяма удоволетвореност и е предпоставка за по-трайни взамоотношения между бранда и потребителя.

Въпросите ни за отношенията между модата и онлайн комуникацията, както и тяхното бъдеще ще отправим към Генералния мениджър на Viber за Централна и Източна Европа – Атанас Райков. 

 

sticker_viber_topmoda-bgviber-topmoda-bg

Той ще даде отговор и на това по какъв начин иновативната услуга Viber, предоставяща безплатна и интерактивна комуникация би могла да си взаимодейства с модния бранш, както и ще даде яснота за модните тенденции в света на Viber.

 

viber-topmoda-bgstickers

Topmoda: Какво би казал за колаборация между Viber и популярен моден бранд в България? Има ли място модният бранд във Viber и какви са позитивите, които  ще му донесе това?

Aтанас Райков: Това е област, която тепърва очакваме да се развие бурно в България, като първите, които имат сериозни успехи в тази област са доста разнообразно количество медии, които са популярни сред дамската публика. В техните Публични акаунти вече присъстват редица модни брандове и бизнеси, които генерират все по-впечатляващи резултати. Това се дължи на факта, че Viber има най-голямата мобилна аудитория от всички социални и комуникационни платформи и предлага уникални инструменти за изразяване като стикер пакетите, Публичните акаунти и чат ботовете се харесват много на дамите.


Untitled-1 Topmoda: Можем ли да кажем, че услугата, която Viber предлага – „публичен чат”, би могла да бъде разглеждана и използвана като работно място? Професионален моден консултант дава стайлинг съвети и развива собствен бизнес на територията на публичния чат във Viber? Би ли било възможно на някакъв етап в приоритети и развитието на Viber?

Атанас Райков: Това всъщност е много добър пример за приложение как възможностите на платформата на Viber могат да бъдат използвани от предприемчиви личности и бизнеси да достигнат до голяма аудитория. Ние имаме Публични акаунти във Viber, които се следват вече от милиони хора със сериозна лоялност. 

Untitled-2

viber-topmodabgTopmoda: Съществуват ли на пазара стикери, издаващи конкретен звук? Технологично това възможно ли е и можем ли да очакваме изобщо подобно нещо в близко бъдеще?

Атанас Райков: Това е много добър въпрос, който получаваме често напоследък. В момента няма такава възможност, но при намирането на добър начин за реализирането й нищо не е изключено.


Topmoda: Какво е на мода във Viber? Има ли нещо популярно, което съседните ни страни правят, а при нас все още не е търсено?

Атанас Райков: В момента виждаме, че младите хора много харесаха нашата функция Instant Video, което въведохме през Декември и която позволява с натискането на един бутон да се изпрати кратко повтарящо се селфи-видео с кратки съобщения. Тази услуга например е над два пъти по-популярна в Гърция в момента, отколкото в България, като очакваме това съвсем скоро да се промени.


Topmoda: Ще те върнем отново на тенденцията със стикерите, но този път в личен план. Харесваш ли тази тенденция при дрехите и що се отнася до личния ти стил какво би казал? Би ли заложил на пуловер или сако със стикер на пример?

Атанас Райков: Смятам, че стикерите са един отличен начин човек да изрази своята личност и ако направи добра комбинация между стикер и личния си стил това може да доведе до отлични резултати. Аз съм го пробвал и определено не съжалявам.


Topmoda: Какъв е твоят стил? Какво ти харесва да носиш? В какви дрехи се чувстваш най-добре?

Aтанас Райков: В дънки и удобна риза. Или в екипа ми за тенис.


Topmoda: До колко според теб е важна модата на работното място? По какъв начин влияе на комуникацията?

Атанас Райков: Дрехите и добрия стил често определят първото впечатление и освен това помагат, когато правиш презентации пред по-голяма публика.


Topmoda: Като човек, който принадлежи на дигиталния свят ни е интересно да научим как пазаруваш в своето ежедневие?

Атанас Райков: Доста неща пазарувам онлайн, но тъй като моите мерки за доста нестандартни… дрехите продължавам да пазарува в магазин.


Topmoda: Допълни следните изречения за финал.

Viber за мен… предлага неограничени възможности.

Дигиталният свят за мен е… свобода и забавление.

Модата за мен е…  мистериозна.

best-things

Коментари